Bendros taisyklės
Šios Bendrosios viešbučio paslaugų teikimo sąlygos (toliau – Sąlygos) nustato UAB „Lajos“ administruojamo viešbučio Lajos, esančio B. Sruogos 5, Birštonas (toliau – Viešbutis), paslaugų teikimo tvarką bei sąlygas.
REZERVACIJOS PATEIKIMO IR PATVIRTINIMO TVARKA
- Rezervacijos Viešbučiui dėl paslaugų teikimo turi būti pateiktos viešbučio rezervacijos sistemoje www.book.lajos.lt, kitose platformose, elektroniniu paštu – book@lajos.lt, telefonu arba pateikiamos Viešbučio administracijoje.
- Užsakovas, pateikdamas rezervaciją Viešbučiui, turi nurodyti į Viešbutį atvykstančių svečių skaičių, jų vardus ir pavardes, pageidaujamo kambario ar nuomojamų patalpų kategoriją (rūšį), atvykimo bei išvykimo datas, kitas pageidaujamas paslaugas, apmokėjimo už Viešbučio suteiktas paslaugas būdą.
- Jeigu su fiziniu ar juridiniu asmeniu Viešbutis yra sudaręs bendradarbiavimo sutartį, pateikiant rezervaciją Viešbučiui, turi būti nurodoma bendradarbiavimo sutarties kodas ar numeris.
- Viešbutis, gavęs jo teikiamų paslaugų rezervaciją per interneto svetainės ar kt. platformas, elektroniniu paštu arba Viešbučio registratūroje patvirtina užsakovui teikiamų paslaugų įkainius ir sąlygas: pateikia svečiui išsamią informaciją apie pageidaujamas rezervuoti Viešbučio teikiamas paslaugas, jų įkainius, trukmę, prašomą sumokėti avansą (užstatą, jeigu numatoma) už rezervuotas paslaugas bei avanso (užstato) sumokėjimo terminą, užsakytų paslaugų anuliavimo sąlygas bei kitą aktualią informaciją.
- Viešbutis pasilieka teisę neįsileisti nepageidaujamų asmenų, remiantis Viešbučio vidaus tvarkos taisyklėmis bei kitais lokaliais ar LR galiojančiais norminiais aktais.
IŠANKSTINIO APMOKĖJIMO SĄLYGOS
- Užsakovas turi apmokėti rezervacijos sąskaitą ne vėliau kaip likus 24 val. iki atvykimo į viešbutį.
- Kambariuose, atsižvelgiant į kambario kategoriją, gali apsigyventi 1-6 asmenys. Užsakovui pageidaujant, už papildomą mokestį pagal galimybes gali būti suteikiama papildoma vieta.
- Išankstinės rezervacijos yra patvirtinamos iš anksto, sumokėjus rezervacijos mokestį, kuris yra prilyginimas 100 procentų visos viešnagės vertės kainos (užstatas). Išskirtinais atvejais užstatas gali būti kita suma.
- Rezervacijos atšaukimo, rezervacijos sutrumpinimo bei užsakovo neatvykimo atveju yra taikomas anuliacijos mokestis. Atšaukus / sutrumpinus rezervaciją ir užsakovo neatvykimo atveju, likus mažiau kaip 24 val. iki atvykimo – 100 % viso užsakymo vertės.
- Sutartis dėl Viešbučio teikiamų paslaugų laikoma sudaryta, kai Viešbutis gavo jo teikiamų paslaugų rezervaciją ir ją patvirtino pateikdamas raštišką rezervacijos patvirtinimą. Sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų sudarymas anuliuoja visus ankstesnius šalių susitarimus dėl Viešbučio teikiamų paslaugų sąlygų bei tvarkos ir įpareigoja šalis vykdyti sudarytą sutartį.
- Pripažinus vieną sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų punktą negaliojančiu arba derantis dėl jo pakeitimo, kiti minėtos sutarties punktai ir visa sutartis lieka galiojanti.
- Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacija yra garantuota, kuri yra apmokėta vadovaujantis rezervacijos patvirtinime nurodytomis sąlygomis. Rezervacija gali būti garantuota kreditine kortele, išankstiniu apmokėjimu arba sutartimi su Viešbučiu.
PRIĖMIMO IR APGYVENDINIMO TVARKA
- Registracijos Viešbutyje metu svečias užpildo “Svečio registracijos kortelę” joje nurodydamas vardą, pavardę, gimimo datą, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento pavadinimą ir numerį, šalį, miestą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, lydinčio suaugusio asmens vardą, pavardę, atvykimo bei išvykimo datas, kartu atvykusių nepilnamečių vaikų skaičių, pažymi ar atvyko per kelionių organizatorių ir pasirašo. Šie reikalavimai yra patvirtinti Lietuvos Respublikos turizmo įstatymu.
- Registracijos metu viešbučio administratorius:
- Norėdamas įsitikinti, kad paslaugas (-ą) norintis gauti svečias “Svečio registracijos kortelėje” pateikė tikslius ir išsamius duomenis bei informaciją apie save ir siekdamas užtikrinti svečio pateiktų duomenų bei informacijos tikslumą bei siekdamas patikrinti apmokėjimo priemonių turėtojo tapatybę ir nustatyti apmokėjimo arba kitų su tuo susijusių operacijų galiojimą ir teisėtumą, paprašo svečio pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir kreditinę kortelę, kuria buvo garantuota rezervacija ir/ ar atliktas išankstinis mokėjimas bei atlieka kortelės patikrinimo operaciją, vadovaujantis banko pateiktomis rekomendacijomis;
- Supažindina svečią su Viešbučio „Privatumo politika“, šiomis, t.y. „Viešbučio „Lajos“ vidaus tvarkos taisyklėmis“.
- Suteikia informaciją apie Viešbutyje teikiamas paslaugas, galiojančius specialius pasiūlymus, restorano ir viešbučio darbo laiką.
ATVYKIMO IR IŠVYKIMO LAIKAS
- Viešbučio svečiai rezervacijoje nustatytą atvykimo dieną gali atvykti į Viešbutį nuo 15.00 val.;
- Viešbučio svečiai išvykimo dieną turi išsiregistruoti iš Viešbučio iki 12.00 val.;
- Jei svečias pageidauja išvykti vėliau nei 12.00 val., jis privalo apie tai informuoti Viešbučio registratūrą, kad esant galimybei, būtų galima pratęsti svečio viešnagės laiką ir elektroninio rakto galiojimą.
- Vėlyvo išvykimo sąlyga. Jeigu svečias iš Viešbučio išsiregistruoja ne iki 12:00 val., o vėliau – taikomas papildomas mokestis. Iki 14:00 val. – 30 Eur., o iki 18.00 val. – 50% vienos paros visos sutartinės apgyvendinimo paslaugų kainos; jeigu svečias iš Viešbučio išvyksta po 18.00 val. taikoma 100% vienos paros apgyvendinimo paslaugų kaina.
KAINOS IR MOKĖJIMAI
- Viešbučio teikiamų paslaugų kainos (su PVM), mokėjimo tvarka bei sąlygos numatomos bendradarbiavimo sutartyse, individualiuose rezervacijų pasiūlymuose bei rezervacijų patvirtinimuose, Viešbučio tinklalapyje www.lajos.lt, viešbučio rezervacinėse sistemose ir kitoje Viešbučio oficialioje reklaminėje bei informacinėje medžiagoje. Viešbučio numerių kainos nurodytos su pusryčiais (viešbučio restorane darbo dienomis nuo 8.00 val. iki 10.00 val., savaitgaliais nuo 8:00 iki 11:00 val., laikas administracijos sprendimu gali būti koreguojamas).
- Su Viešbučiu už paslaugas gali būti atsiskaitoma grynais pinigais, kreditine kortele ar bankiniu pavedimu.
- Jeigu nėra sutarta kitaip, už Viešbučio paslaugas galutinai atsiskaitoma prieš atvykstant. Jei su Viešbučiu yra sudaryta paslaugų teikimo sutartis ar kitas individualus susitarimas – rezervacijos patvirtinimas, galioja toje sutartyje ar susitarime – rezervacijos patvirtinime aptarta atsiskaitymo už Viešbučio teikiamas paslaugas tvarka bei sąlygos.
- Rezervuotos ir patvirtintos Viešbučio paslaugos nėra kompensuojamos, jeigu užsakovas jomis nepasinaudojo ir nepranešė Viešbučiui apie šių paslaugų anuliavimą rezervacijos patvirtinime ar sutartyje numatyta tvarka.
- Viešbučiui mokamo avanso dydis bei avansinio mokėjimo sąlygos ir tvarka numatomos paslaugų teikimo sutartyje, individualiuose susitarimuose, pasiūlymuose bei Viešbučio rezervacijos patvirtinime ir/arba pateikiamoje išankstinio mokėjimo sąskaitoje.
- Viešbučio paslaugų rezervacijos patvirtinime nurodyta Viešbučio paslaugų kaina gali būti keičiama tik raštišku šalių susitarimu.
- Jeigu Viešbučio kambaryje gyvena daugiau svečių, nei nurodyta Viešbučio rezervacijos patvirtinime, už kiekvieną papildomą svečią Viešbučiui mokamas papildomas mokestis.
- Svečiai, gyvenantys Viešbutyje trumpiau nei vieną Viešbučio parą (21 val.) moka visos paros kainą, nepriklausomai nuo atvykimo, išvykimo ir atsiskaitymo valandos.
- Viešbučio svečiui iki sutarto išvykimo laiko neatlaisvinus kambario ir neturint galimybės su juo susisiekti, arba kai svečias piktybiškai neatsiskaito už suteiktas paslaugas ir neatlaisvina kambario administracijos prašymu, Viešbučio administracija pasilieka teisę kambaryje esančius daiktus perkelti į kitas Viešbutyje esančias saugomas patalpas.
- Tuo atveju, kai svečias padaro Viešbučiui materialinės žalos ir išvyksta iš Viešbučio nepranešęs apie ją arba išvyksta neapmokėjęs jam Viešbučio suteiktų paslaugų, Viešbutis turi teisę nuskaičiuoti atitinkamą nuostolių ar neapmokėtų paslaugų sumą nuo svečio registracijos metu pateiktos jo banko kortelės, nedalyvaujant pačiam svečiui, bet prieš tai informavus jį kontaktiniu svečio registracijos kortelėje nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu. Susipažindamas su šiomis Taisyklėmis svečias kartu autorizuoja Viešbutį tokiai mokėjimo operacijai.
DAIKTŲ SAUGOJIMAS IR ATSAKOMYBĖ
- Gyvenantis Viešbutyje svečias po to, kai sužinojo apie savo daiktų dingimą, trūkumą ar sugadinimą, privalo pranešti apie tai Viešbučio administracijai.
- Svečiai turi galimybę pasinaudoti Viešbučio kambaryje įrengtu seifu. Seifo turinys Viešbučiui nėra žinomas ir Viešbutis neatsako už seife paliktų daiktų išsaugojimą, dingimą, trūkumą ar atsitiktinį sugadinimą.
- Viešbutis neatsako, jei daiktai buvo neišsaugoti dėl daiktų savininko, jį lydinčių ar pasikviestų į Viešbutį asmenų kaltės, nenugalimos jėgos arba dėl paties daikto savybių.
- Viešbučio automobilių parkavimo aikštelė nėra saugoma. Viešbutis neatsako už Viešbutyje gyvenančių asmenų transporto priemonių, paliktų automobilių parkavimo aikštelėje ir juose esančių daiktų neišsaugojimą.
- Viešbutyje rastus (paliktus) svečio daiktus Viešbutis įsipareigoja saugoti 1 mėn. po svečio išvykimo.
- Rašytiniu svečio prašymu Viešbutyje saugomi svečiui priklausantys daiktai gali būti išsiųsti ar kitaip perduoti, jei svečias sutinka apmokėti daikto (-ų) siuntimo ar kitokio daikto (-ų) pristatymo išlaidas.
- Viešbutyje gyvenantys asmenys privalo laikytis švaros ir nustatytos tvarkos, tausoti įrengimus, baldus ir kitus daiktus, esančius kambariuose ir bendro naudojimo vietose.
- Viešbučio svečias privalo tinkamai naudotis Viešbutyje esančiais daiktais bei įranga ir nedelsiant pranešti Viešbučiui apie pastebėtus jų gedimus bei atlyginti nuostolius, jei tie gedimai atsirado dėl svečio kaltės.
- Viešbučio svečias padaręs žalą viešbučio turtui privalo susimokėti baudą lygią sumai, kurią už padarytą žalą įvertina viešbučio administracija pagal nustatytą patirtų nuostolių aktą.
- Viešbučio svečias privalo atlyginti Viešbučiui padarytus materialinius nuostolius, kurie atsirado dėl pačio svečio ar jo pasikviestų į Viešbutį kitų asmenų kaltės.
- Viešbučio kambariuose ir kitose Viešbučio patalpose esantys daiktai yra Viešbučio nuosavybė, todėl Viešbučio svečias neturi teisės juos pasiimti išvykdamas iš Viešbučio, išskyrus vienkartiniam naudojimui skirtas higienos priemones.
NENUGALIMA JĖGA (FORCE MAJEURE)
- Šalių atsakomybę už sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų neįvykdymą, esant force majeure aplinkybėms, reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.212 str.
VIEŠBUČIO ADMINISTRACIJOS TEISĖS IR PAREIGOS. PATALPŲ PRIEŽIŪRA IR SVEČIŲ APTARNAVIMAS
- Viešbutis teikia apgyvendinimo, maitinimo, konferencijų ir kt. renginių organizavimo paslaugas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Svečių ir jų turto saugumui užtikrinti bendrojo naudojimo patalpose bei pastato išorėje įrengtos vaizdo stebėjimo kameros.
- Viešbučio registratūra dirba 08:00 – 20:00, 7 dienas per savaitę. Registratūros nedarbo metu, skubiais neatidėliotinais klausimais pagalba teikiama tel.: +370 626 15000. Kambarių tarnyba dirba kasdien, kambariai tvarkomi nuo 8.00 iki 17.00 val.
- Viešbučio patalpos, įrengimai, baldai ir patalynė turi būti švarūs ir tvarkingi. Viešbučio numerių, bendrų erdvių valymas atitinka visuomenės sveikatos centro nustatytas higienos normas.
- Viešbutis neatsako už nesaugiai paliktus ir prarastus daiktus, vertybes ir/ar padarytą joms žalą Viešbučio bendrose erdvėse, kambariuose, restorane ar kt. erdvėse.
- Pusryčiai Viešbutyje pateikiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 10:00 val., savaitgaliais – 8:00-11:00 val., Viešbučio restorane arba iš anksto Svečius informavus apie pusryčių vietos erdvės pakeitimą.
- Viešbučio rankšluosčiai ir chalatai keičiami svečiui paprašius kiekvieną dieną arba jei jie yra palikti ant grindų. Patalynė keičiama kas trečią dieną (yra galimybė atsisakyti) arba pagal pageidavimą.
- Svečiui pakabinus kortelę ant durų su užrašu „Prašau netrukdyti“, kambarys netvarkomas.
- Kambario temperatūra šildymo sezono metu turi būti ne žemesnė kaip + 18° C.
- Viešbučio personalas, netrukdydamas gyventojams, daro smulkų patalpų ir inventoriaus remontą, palaiko švarą.
- Viešbučio administracija tvarkai ir saugumui užtikrinti turi teisę įeiti į Viešbučio svečio gyvenamus numerius.
- Viešbučio administracija turi teisę pašalinti iš Viešbučio svečius, kurie po pirmo perspėjimo pakartotinai pažeidžia šias Taisykles. Tokiu atveju, svečio sumokėti pinigai yra negrąžinami ir svečias privalo sumokėti už visas iki pašalinimo įsigytas prekes ir/ar paslaugas.
- Viešbučio administracija turi teisę vienašališkai priimti sprendimą iškelti Viešbučio svečią/(-ius) nepranešus iš anksto, jei jis (jie) kelia grėsmę Viešbučio gyventojams.
- Viešbučio administracija turi teisę priimti sprendimą apgyvendinti arba perkelti Viešbučio svečią/(-ius) į kitą numerį arba kitą apgyvendinimo įstaigą (tokiomis pačiomis arba geresnėmis sąlygomis).
- Dėl techninių kliūčių ar kitų nenumatytų priežasčių, Viešbutis gali laikinai neteikti tam tikrų paslaugų.
KITOS SĄLYGOS
- Viešbutyje gyvenantys Svečiai privalo:
- griežtai laikytis priešgaisrinės saugos taisyklių;
- išeidami iš kambario įsitikinti, kad vandens čiaupai sandariai užsukti, šviesa ir televizorius išjungti, langai uždaryti, kambario numeris užrakintas ir pašalinis asmuo negali į jį patekti;
- išvykstant iš viešbučio, atsiskaityti už jam suteiktas paslaugas, perduoti viešbučio administracijai užimamą kambarį.
- Viešbutyje Draudžiama:
- triukšmauti Viešbutyje ir/ar Viešbučio teritorijoje nuo 23.00 val. iki 8.00 valandos, t.y. garsiai leisti muziką bei groti muzikos instrumentais, garsiai dainuoti, šaukti bei kitaip triukšmauti. Jeigu svečias nesilaiko šio draudimo ir taip trikdo viešąją rimtį bei trukdo kitiems Viešbutyje gyvenantiems ir/ar dirbantiems asmenims, jis atsako įstatymų nustatyta tvarka;
- palikti mažamečius vaikus iki 14 metų be priežiūros;
- atsivesti pašalinių asmenų į viešbučio teritoriją arba į numerį neinformavus Viešbučio administratoriaus;
- trikdyti kitų svečių poilsį, be išankstinio suderinimo su Viešbučiu rengti fotosesijas viešose erdvėse;
- rūkyti kambariuose, restorane, Viešbučio SPA zonoje, kitose, ne rūkymui skirtose vietose. Administracijai užfiksavus pažeidimą svečiui taikoma 100 Eur bauda.
- stumdyti baldus ar kitaip pertvarkyti kambario interjerą;
- Viešbučio teritorijoje leisti fejerverkus;
- šiukšlinti Viešbutyje bei jo teritorijoje.
- įsinešti į Viešbučio teritoriją pavojingus gyvybei įrankius, ginklus ar kitas priemones;
- renginio metu griežtai draudžiama naudotis kitų asmenų ar įmonių maitinimo paslaugomis bei vartoti savo atsineštus gėrimus prieš tai nesuderinus su administracija.
- Svečiai į restoraną su chalatais neįleidžiami.
- Svečiai patys atsako už savo saugumą naudojantis Viešbučio teikiamomis paslaugomis.
- Vaikams iki 16 (šešiolikos) metų leidžiama naudotis įranga tik su tėvų ar vaikus lydinčių suaugusiųjų asmenų priežiūra. Už nepilnamečių vaikų elgesį ir saugumą Viešbučio erdvėse, atsako tėvai ar vaikus lydintys suaugusieji asmenys.
- Pametus arba sugadinus kambario elektroninę kortelę/raktą, taikoma 20 Eur/vnt. bauda.
- Jeigu svečias nevykdo savo prisiimtų įsipareigojimų pagal sutartį dėl Viešbučio teikiamų paslaugų ir/ar naudojasi jam suteiktomis apgyvendinimo, maitinimo, konferencijų ir renginių salės patalpomis ne taip, kaip buvo sutarta su Viešbučiu, Viešbutis turi teisę be išankstinio įspėjimo vienašališkai nutraukti sutartį dėl Viešbučio teikiamų paslaugų su svečiu ir reikalauti sumokėti 100% visų rezervacijos patvirtinime numatytų paslaugų sumos.
- Visa informacija, kurią Viešbutis ir svečias sužinojo bendradarbiaudami, yra konfidenciali ir negali būti perduota ar kitaip atskleista trečiajai šaliai be išankstinio raštiško susitarimo, išskyrus atvejus, kai informacijos atskleidimas būtinas pagal LR įstatymus ir kitus teisės aktus.
- Viešbutis, rinkdamas, tvarkydamas bei saugodamas svečio jam pateikiamus duomenis bei informaciją, vadovaujasi LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų rinkimo, tvarkymo bei saugojimo tvarką. Su Viešbučio „Privatumo politika“ galima susipažinti viešbučio registratūroje bei internetiniame puslapyje www.lajos.lt
- Privatumo politika sudaryta vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu (toliau – ADTAĮ), kitais Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktais. Politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos BDAR ir ADTAĮ.
- Bet kokie ginčai, kilę tarp Viešbučio ir svečių, turi būti sprendžiami derybų keliu.
- Jei ginčo nepavyksta išspręsti derybų keliu, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
- Prašymą / skundą dėl mūsų Viešbutyje suteiktų paslaugų galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti elektroninę prašymo formą.